Profesjonalne usługi IT
Serwis komputerów oraz laptopów

serwis laptopów

+48 795 385 360

  • Znajdź Nas!
  • naprawa komputera
  • usługi it
  • pogotowie komputerowe

Regulamin

serwis wałbrzych

Definicje:

Serwis – FLUX IT, Szymon Stolarczyk, ul Orkana 48, 58-307 Wałbrzych, NIP: 8862894330
Klient – osoba lub firma zgłaszająca sprzęt do naprawy
Sprzęt – urządzenie elektroniczne przekazywane do serwisu np. laptop bądź komputer.

1. Serwis komputerowy nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów, w związku z tym prosimy o sporządzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD. Oprogramowanie nie jest objęte warunkami gwarancji.

2. Oględziny sprzętu komputerowego dotyczyć będą wyłącznie usterki podanej przez Klienta. Oględziny są płatne jedynie w przypadku nie podjęcia naprawy (lub niemożliwości naprawy) i kosztują 40 zł. Opłata ta może wzrosnąć jeśli naprawa/uszkodzenia są bardziej złożone. Opłata pobierana jest również w przypadku, gdy zgłoszony sprzęt okaże się sprawny.

3. Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze.

4. Na wszelkie usługi serwis udziela 90 dniowej gwarancji, gwarancja ta nie dotyczy prawidłowego działania systemu operacyjnego będącego zainfekowanego przez wirusy oraz złośliwe oprogramowanie, jak również w przypadku korzystania z nielegalnego oprogramowania.

5. Za sprzęt pozostawiony w serwisie i nieodebrany w przeciągu 14 dni od dnia poinformowania przez serwis klienta jest pobierana opłata magazynowa w wysokości 10zł netto za każdy dzień magazynowania. Po upływie 60 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie atr. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objecie w posiadanie samoistne serwisu.

6. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926.

7. Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec niezapowiedzianej zmianie.

8. Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu Klientowi nienaprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.

9. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie, której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.